Debit direct 

Debit direct
Uşor, eficient şi sigur! Serviciul Debit Direct de la Millennium Bank îţi oferă posibilitatea de a-ţi achita facturile Vodafone, Orange, Telekom România Communications S.A., Enel Muntenia şi Enel Energie fără să te deplasezi la bancă sau la casierie şi fără costuri suplimentare.  

Trebuie doar să te asiguri că ai în cont suma necesară pentru plata facturilor, la data scadenţei.

  • Cum accesezi serviciul 
  • Beneficii 
  • Întrebări frecvente 

Cum accesezi serviciul 

  • ai nevoie de un cont curent în lei deschis la Millennium Bank;
  • aduci ultima factură emisă de furnizor;
  • semnezi un mandat în orice sucursală a băncii. Pentru factura Vodafone, poţi completa mandatul şi în orice magazin Vodafone;
  • te asiguri că ai în cont contravaloarea facturii la data efectuării plăţii.

Beneficii 

  • Costuri zero - serviciul nu presupune costuri suplimentare
  • Confort - după activarea serviciului, plata facturilor se va face automat, la timp şi fără alte instrucţiuni suplimentare din partea ta
  • Economie de timp - nu mai este nevoie să te deplasezi la bancă sau la casierie pentru plata facturii
  • Flexibilitate – poţi stabili o sumă maximă pentru plata fiecărei facturi, precum şi o dată de expirare a mandatului
  • Serviciul poate fi activat în orice sucursală Millennium Bank

 

Pentru a solicita serviciul Debit Direct aplică aici.

Întrebări frecvente 

1. Ce înseamnă serviciul Debit Direct?

Este serviciul prin care banca îţi plăteşte facturile la scadenţă, prin transfer automat, fără ca tu să mai fi nevoit să te deplasezi la furnizorul de servicii sau la bancă.

2. Care sunt facturile pe care le pot plăti?

Prin serviciul Debit Direct poţi plăti facturile Vodafone, Orange, Telekom România Communications S.A., Enel Muntenia şi Enel Energie.

3. Pot alege o limită pentru suma ce se plăteşte către furnizor?

Da, poţi seta o limită maximă pentru plata unei facturi.

4. Ce se întâmplă dacă nu am suficienţi bani în cont sau factura depăşeşte limita setată?

În cazul în care nu ai fonduri suficiente sau limita este depăşită, factura va trebui plătită prin altă modalitate. Banca nu poate achita facturile parţial prin acest serviciu.

 

Poţi afla mai multe detalii despre acest serviciu în sucursalele noastre, la serviciul Relaţii cu Clienţii sau ne poţi transmite datele tale şi te vom contacta noi.

Autentificare

Aplică acum

Selectează produsul care te interesează. Completează formularul şi te contactăm rapid.

Contact

021 308 1110
Apelabil din toate reţelele

contact@millenniumbank.ro